برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) مجازی برگزار شد 
برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) مجازی برگزار شد 

برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) مجازی برگزار شد 

ملیحه یونس زاده گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری باب الحوائج در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی برگزار شد.
شناسه خبر : 1063488 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۳

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برنامه های کانون باب الحوائج در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: یکی از این برنامه ها، تولید محتوا در فضای مجازی است که در همین راستا کلیپ هایی در خصوص شهادت امام جعفر صادق (ع) و امام راحل توسط بچه های مسجد تولید شده و در بستر فضای مجازی منتشر شد.


وی بیان کرد: همچنین عکس نوشت هایی با محتوای وصیت نامه سیاسی - الهی امام خمینی (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر شد.


یونس زاده بیان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی مراسم عزاداری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با تولید محتوا در فضای مجازی به نحوی بزرگداشت این مناسبت ها را برگزار کرده و قشر نوجوان و جوان را با شخصیت و سیره امام صادق (ع) و نیز امام راحل آشنا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ابراز کرد: علی رغم محدودیت هایی که کرونا در برگزاری مراسم به وجود آورده اما همواره سعی شده تا به مناسبت های ملی و مذهبی یکسری ویژه برنامه را اجرا کنیم.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز با مشارکت اعضای کانون ختم مجازی قرآن کریم برگزار شده و بر همین اساس یک بار قرآن کریم ختم شده و ثواب آن به روح مطهر امام خمینی (ره) هدیه شد.


یونس زاده در خاتمه عنوان کرد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون، در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) فضای داخلی و بیرونی مسجد متناسب با این مناسبت ها آماده سازی شد.

پایان پیام/ 586